wtorek, 4 czerwca 2013

Właśnie skończyłam oglądać wczorajszy
odcinek Violetty.
Przedstawienie się odbędzie ! 
Leon u Violi w domu - to było słodkie.

Link do wczorajszego odcinka - 36 odc.
www.baje.pl/(…)Un+enga%C3%B1o,+una+canci%C3%B3n…
OPIS ODCINKA
Tomás nie musi już wyjeżdżać do Hiszpanii, bo znalazł pracę dzięki pomocy Ludmiły. Kiedy Violetta przychodzi powiedzieć chłopakowi, że Germán także zdobył dla niego zatrudnienie, Tomás myśli, że skopiowała ona pomysł Ludmiły. Germán spotyka Leona w swoim domu i zaprasza go, żeby został z nimi na kolację. Sytuacja robi się skomplikowana dla Leona, gdy dowiaduje się, że Angie także pracuje w domu Germana, a do tego ani ona, ani Violetta nie są z nim do końca szczere. Germán o mały włos nie przyłapuje córki na śpiewaniu z Leonem. Na szczęście Angie ją kryje. Violetta wpada na pomysł, jak zebrać pieniądze na przedstawienie. Chce prosić o pożyczkę Ramallo, a później zwrócić mu dług z zysków. Pablo jest gotowy pokryć koszty wydania spektaklu z własnych oszczędności.

*POST NIŻEJ PISAŁAM CO W NASTĘPNYCH ODCINKACH , TU MAM CO BĘDZIE DZIŚ*

Odcinek 37

Emisja: 7 maja 2013 godz. 16:00 na Disney Channel

Dzięki Pablo przedstawienie zostanie wystawione. Luca ma problemy finansowe i musi zwolnić pracowników. Tomás i Violetta coraz bardziej się od siebie oddalają. Olga zatrudnia zaklinaczy duchów, aby pozbyli się zjawy Marii, która nawiedza dom Germana. Violetta dowiaduje się, że ślub jej ojca i Jade odbędzie się w tym samym dniu co przedstawienie, dlatego mówi Pablowi, że nie może wziąć w nim udział. Jade pojawia się w Studio 21 i widzi Leona w towarzystwie Violetty. Tym samym odkrywa, że Violetta jest uczennicą szkoły.

*+ Gry Violetty w modzie.*Blog
 ma fajne podane gierki Violi + Ja znalazłam jeszcze na oficjalnej stronie serialu "Violetta" grę online , w której chodzi o to , żeby zabierać nutki , są 3 poziomy trudności i można grać do piosenek : En mi mundo , Te Creo , Juntos somos mas i Entre tu y yo. Mam lekkie uzależnienie od tej gry i najwyższy wynik miałam w piosence Juntos somos mas , aż 87 %. Zagrajcie i pochwalcie się swoim wynikiem . 
Gierka :
www.disneylatino.com/(…)juegos_interna.php…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz